عکسای آقا فرهاد . . .

دوستان واقعا ببخشید که دفعه ی قبل عکسا باز نشد 

فکر کنم این دفعه موفق شدم!

امیدوارم خوشتون بیاد . نظر فراموش نشه 

 

      کوچولوگیای آقا فرهاد 

واااای این آقا خوش تیبه رو نگاه کنید 

 

 

 

 

 

 

دو برادر . . . آقایان فرهاد و فرزاد مجیدی 

 

 

حالا میرسیم سراغ بچه های آقا فرهاد . . . 

 

 

 

 

سرکار خانم تیام و برادرشون امیربردیا 

 

بچه های فرهاد با عموشون چه حالی میکنن ! (امیربردیا چه خوشگل خندیده)

 

 

 

 

اینجا هم خیلی با حال خندیده امیربردیا 

 

 

من امیربردیا رو بیشتر دوست دارم

چقدر سفید بهش میاد .

 

قبول باشه داداش فرهاد 

و در آخر میخوام شما رو با همسر آقا فرهاد آشنا کنم !!

تا بعد bye bye


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:30---5 خرداد 1391
گل کاشتی دختر.عالی بود
پاسخ: قابلی نداشت !


jastin70
ساعت15:50---28 ارديبهشت 1391
salam
esteghlali hasti
man sepahaniam
bazie seshanbe ro mvazeb bashid
mikhaym dobare daghetoon konim
be man sar bezan


نیلوفر
ساعت11:03---28 ارديبهشت 1391
°°°°°°°°°°°°|/

°°°°°°°°°°°°|_/

°°°°°°°°°°°°|__/

°°°°°°°°°°°°|___/

°°°°°°°°°°°°|____/°

°°°°°°°°°°°°|_____/°

°°°°°°°°°°°°|______/°

°°°°°°______|_______________

~~~~/____________________\~~~~

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨� �¨`*•~-.¸,.-

آپم .... زود بیاااااا منتظرتم دوست مهربونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 ا 21:24 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.